onsdag 17 juni 2015

Dream BIG rekord

I dag kom det ett mail från en tjej som ska börja årskurs nio på en högstadieskola i västra Skåne. Hon beskrev att hon redan nu vill till Harvard och att jag och ProCivitas kunder hjälpa henne på vägen. Jag ser verkligen fram mot det mötet som nu är bokat om någon vecka. Det är rekordtidigt!

I sommar träffar jag några som ska börja ettan på ProCivitas till hösten och uttalat stora drömmar och de kommer jag att träffa för att hjälpa eller sparka hela vägen dit deras drömmar bär. Men även här är det rekordmånga nior som vill träffas och vara förberedda på samma nivå som de bästa konkurrenterna från t ex USA, Kina och Korea. Tur att sommaren är lång och att sommarlov är överskattade!

Rekord i tidig ansökan var en tjej 2012 som ansökte för att börja hösten 2020. Hon skulle återkomma med språkval 2019!

Detta gillar jag. Det är nog elever som verkligen gillar Work Hard, Be Nice, Dream BIG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar